Apartamento com CHECK IN 6H E CHECK OUT 22H novo com ar condicionado em todos cômodos, janelões e ótima vista para Arcos da Lapa e perto do Aterro do Flamengo, Lapa e Santa Teresa no RJ Images
Apartamento com CHECK IN 6H E CHECK OUT 22H novo com ar condicionado em todos cômodos, janelões e ótima vista para Arcos da Lapa e perto do Aterro do Flamengo, Lapa e Santa Teresa no RJ Images_1
Apartamento com CHECK IN 6H E CHECK OUT 22H novo com ar condicionado em todos cômodos, janelões e ótima vista para Arcos da Lapa e perto do Aterro do Flamengo, Lapa e Santa Teresa no RJ Images_2
Apartamento com CHECK IN 6H E CHECK OUT 22H novo com ar condicionado em todos cômodos, janelões e ótima vista para Arcos da Lapa e perto do Aterro do Flamengo, Lapa e Santa Teresa no RJ Images_3
Apartamento com CHECK IN 6H E CHECK OUT 22H novo com ar condicionado em todos cômodos, janelões e ótima vista para Arcos da Lapa e perto do Aterro do Flamengo, Lapa e Santa Teresa no RJ Images_4
Apartamento com CHECK IN 6H E CHECK OUT 22H novo com ar condicionado em todos cômodos, janelões e ótima vista para Arcos da Lapa e perto do Aterro do Flamengo, Lapa e Santa Teresa no RJ Images_5
pagination Show all photos

Overview

Rooms

Details

Policies

Location

Facilities

FAQ

Apartamento com CHECK IN 6H E CHECK OUT 22H novo com ar condicionado em todos cômodos, janelões e ótima vista para Arcos da Lapa e perto do Aterro do Flamengo, Lapa e Santa Teresa no RJ

Facilities & Services

Internet services
WiFi
Free WiFi

Location

Rua Taylor, 39, Santa Teresa, Rio de Janeiro 20241-060

map

About this property

Set in Rio de Janeiro, 400 metres from Escadaria Selarón and 1.2 km from Municipal Theatre of Rio de Janeiro, Apartamento com CHECK IN 6H E CHECK OUT 22H novo com ar condicionado em todos cômodos, janelões e ótima vista para Arcos da Lapa e perto do Aterro do Flamengo, Lapa e Santa Teresa no RJ offers air conditioning. The property features city views and is 1.3 km from Modern Art Museum and 4.9 km from AquaRio Rio Marine Aquarium. Free WiFi is available throughout the property and Flamengo Beach is 1.8 km away. The spacious apartment comes with 2 bedrooms, 1 bathroom, bed linen, towels, a flat-screen TV with streaming services, a dining area, a fully equipped kitchen, and a balcony with sea views. The accommodation is non-smoking. Museum of Tomorrow is 5.5 km from the apartment, while Maracanã Stadium is 6.6 km away. The nearest airport is Santos Dumont Airport, 2 km from Apartamento com CHECK IN 6H E CHECK OUT 22H novo com ar condicionado em todos cômodos, janelões e ótima vista para Arcos da Lapa e perto do Aterro do Flamengo, Lapa e Santa Teresa no RJ.

Property Policies

Check-in time

Starts in 15.00

Check-out time

Ends in 11.00

Hotel Remarks

This property will not accommodate hen, stag or similar parties. Guests are required to show a photo identification and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply.

Location

Rua Taylor, 39

, Santa Teresa, Rio de Janeiro 20241-060

Hotel Image Map

Facilities & Services

General

WiFi available in all areas

Miscellaneous

Non-smoking throughout

Air conditioning

Services

Internet services

WiFi

Free WiFi

FAQ

How far away is Apartamento com CHECK IN 6H E CHECK OUT 22H novo com ar condicionado em todos cômodos, janelões e ótima vista para Arcos da Lapa e perto do Aterro do Flamengo, Lapa e Santa Teresa no RJ located from Rio de Janeiro?
It is only 2 km away from Apartamento com CHECK IN 6H E CHECK OUT 22H novo com ar condicionado em todos cômodos, janelões e ótima vista para Arcos da Lapa e perto do Aterro do Flamengo, Lapa e Santa Teresa no RJ to reach Rio de Janeiro
Does Apartamento com CHECK IN 6H E CHECK OUT 22H novo com ar condicionado em todos cômodos, janelões e ótima vista para Arcos da Lapa e perto do Aterro do Flamengo, Lapa e Santa Teresa no RJ provide Wi-Fi?
Free Wi-Fi is available at the hotel. All guests can access wifi for both work and leisure.
Does Apartamento com CHECK IN 6H E CHECK OUT 22H novo com ar condicionado em todos cômodos, janelões e ótima vista para Arcos da Lapa e perto do Aterro do Flamengo, Lapa e Santa Teresa no RJ have a swimming pool facility?
No, Apartamento com CHECK IN 6H E CHECK OUT 22H novo com ar condicionado em todos cômodos, janelões e ótima vista para Arcos da Lapa e perto do Aterro do Flamengo, Lapa e Santa Teresa no RJ doesn’t have a swimming pool. Nonetheless, guests can make the most of various other facilities to enhance their experience.
Does Apartamento com CHECK IN 6H E CHECK OUT 22H novo com ar condicionado em todos cômodos, janelões e ótima vista para Arcos da Lapa e perto do Aterro do Flamengo, Lapa e Santa Teresa no RJ provide airport transfer services?
No, airport transfer services are not provided by Apartamento com CHECK IN 6H E CHECK OUT 22H novo com ar condicionado em todos cômodos, janelões e ótima vista para Arcos da Lapa e perto do Aterro do Flamengo, Lapa e Santa Teresa no RJ. However, guests can easily utilize the diverse public transportation options available within the city.
What are the check-in and check-out times at Apartamento com CHECK IN 6H E CHECK OUT 22H novo com ar condicionado em todos cômodos, janelões e ótima vista para Arcos da Lapa e perto do Aterro do Flamengo, Lapa e Santa Teresa no RJ?
Guests are welcome to check-in at 15:00 while check-out is available at 11:00

Properties Nearby